Lovci o javnem interesu

KropeDokler bo delegatski sistem ni mogoče izglasovati nezaupnice.

Predsednik LZS je šel še korak naprej in članice, ki so enakopravne, razdelil na tiste, ki so predlog podprle in na tiste, ki so bile proti. Navedel je , da predloga niso podprle tiste LD, ki v svojih loviščih nimajo ptic, ki bi se po predlogu uvrstile med lovno divjad. Ni mi znano od kod predsedniku ta podatek. Mene osebno sploh ne zanima ali so v našem lovišču te ptice ali ne, zanimajo me utemeljeni razlogu za uvrstitev nekaterih vrst ptic med lovno divjad.

LZS kot organizacija, ki deluje tudi v javnem interesu, bi prav zaradi tega statusa moralo biti veliko bolj občutljiva in kritična na vsak predlog o določitvi novih vrst med lovno divjad in pred interesi posameznih njenih članic odločno in brezkompromisno braniti javni interes. Organizacija, ki ne zna ali ne zmore ali pa ni sposobna braniti in zagovarjati javnega interesa, potem pač ne more imeti statusa take organizacije.
Ozke interese je treba vedno prilagoditi javnemu interesu ali še bolje rečeno javnim koristim. In na tej točki je LZS povsem pogorela. Vsi , ki so to zakuhali bi v dobro lovstva in slovenskih lovcem morali nepreklicno odstopiti. Govoriti o tem kdaj je posamezna organizacija nastala je neumnost. Bolj pomembno je, da so novo nastale naravovarstvene organizacije dale vedeti LZS, da ni edina taka organizacija in da so te organizacije njej povsem enakopravne, pri čemer pa so jo glede svoje organiziranosti in javnega ugleda daleč presegle. Temeljni problem je v tem, da se tega LZS ne zaveda in s svojimi kritikami še bolj priliva olje na ogenj. Bolj modro bi bilo, če bi z vsemi temi organizacijami plodno sodelovala in skupaj z njimi skrbela za javni interes na področju varstva narave, okolja in prostoživečih živali.

Opravljati naloge v javnem interesu je izredno odgovorna naloga, ki zahteva jasno ločitev egoističnih interesov od javnih interesov, katere je treba braniti in zagovarjati ter skrbeti zato, da ozki interesi ne prevladajo nad javnimi.

Kam pripeljejo ozki interesi, ki koristijo le posameznim skupinam, bi se LZS lahko naučila iz splošnega stanje v družbi. Ko so posamezne skupine zaradi svojih interesov državo pripeljale na rob bankrota in do skrajne meje njene zadolženosti. Vse to pa bomo zdaj plačali navadni ljudje. In podobno se lahko zgodi lovstvu, Ceno napačnih ali nepremišljenih odločitev LZS bomo na koncu plačali nič krivi in nič dolžni lovci oz. LD-ji.

Organi in funkcionarji LZS so za svoje delo odgovorni občnemu zboru, ki ga tvorijo njene članice. Zato je treba predloge, ki lahko imajo negativne posledice za celotno lovstvo, še posebej tehtno preučit, uskladiti z drugimi uporabniki prostora in naravovarstvenimi organizacija in še le nato z njimi priti v javnost ob visoki podpori njenih članic. Kdaj in na kak način je LZS za predmetni predlog iskala podporo pri svojih članicah pa je nam vsem znano in tako se pač ne dela. In to napako bi predsednik LZS pač moral priznati, jo obžalovati, se zanjo opravičiti in ponuditi svoj odstop. A tega zagotovo ne bo storil, saj je predlog z vsemi sredstvi branil, napake in škode, ki smo jo utrpeli pa ni priznal.

Stran je avtorsko zaščitena, vse pravice pridržane © Forum-LOV
Vse vsebine so last avtorjev.

POZOR! Ta stran uporablja piškotke in podobne tehnologije.

S klikom na spodnji gumb soglašate z uporabo piškotkov Več o piškotkih

VREDU

Nova zakonodaja
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Rok za implementacijo sprememb je 15. junij 2013.
Kaj je piškotek
Piškotek je majhna datoteka sestavljena iz zaporedja črk in številk, ki se naloži na računalnik  obiskovalca, ko ta prvič vstopi na določeno spletno stran. Spletni strani omogoča, da obiskovalca ob vsaki vrnitvi prepozna, s čimer pripomore k boljšemu delovanju strani in izkušnji uporabnika. Tipičen primer je denimo nakupovalna košarica. Brez piškotka bi se spraznila vsakič, ko bi spletno stran zapustili. Piškotki niso virusi, se ne reproducirajo in načeloma niso škodljivi. 
Zasebnost in piškotki
Je pa moč z njimi analizirati pomet na spletni strani, izvajati napredne oglaševalske tehnike in slediti določenemu uporabniku preko različnih spletnih strani in ustvariti njegov profil, iz katerega so lahko razvidne intimne podrobnosti njegovega življenja. V praksi to prepogosto poteka prikrito, zato v tem smislu piškotki pomenijo poseg v  zasebnost. Prav zato nova zakonodaja uporabo piškotkov omejuje. Jih ne prepoveduje, pač pa zaostruje pravila uporabe. Ključno je, da morajo biti uporabniki spletnih strani s piškotki seznanjeni in da jim mora biti ponujena izbira, ali želijo, da spletna stran na tak način spremlja njihove aktivnosti na spletu.
Nujno potrebni piškotki
Seznam vseh piškotkov, ki se lahko, ni pa nujno, pojavijo na spletnih straneh. Ti piškotki so avtomatično dovoljeni, ker spletne strani brez njih ne delujejo. Ključni so za navigacijo po spletnih straneh in zagotavljajo, da osnovni procesi spletne strani delujejo.

NAVODILA ZA NASTAVITVE PIŠKOTKOV V RAZLIČNIH BRSKALNIKIH, NAJDETE TU: http://civicuk.com/cookie-law/browser-settings 
Piškotki za analitiko
V želji po izboljšanju spletnih vsebin in storitev so lahko v uporabi orodja za spremljanje brskalnih navad posameznikov med obiskom internetnih strani, denimo Google Analytics. Taki piškotki sicer zbirajo anonimne podatke, ki gredo v analizo skupaj s podatki drugih obiskovalcev in služijo ugotavljanju kako se spletna strana uporablja.
Piškotki družabnih medijev
Ti piškotki dovoljujejo povezavo z družabnimi mediji, prijavo na spletno stran s Facebookom in omogočajo objavljanje svojih aktivnostmi na spletni strani na Facebooku, Twitterju in LinkedIna javnost seznanjate s svojimi aktivnostmi na spletu.
Youtube piškotki
Ti piškotki dovoljujejo uporabo podatkov povezanih z uporabnikovim brskanjem po Youtube.
Marketinški piškotki
Ti piškotki omogočajo ugotavljanje ali je uporabnik videl oglasno sporočilo in kdaj ga je nazadnje videl.

SEZNAM PIŠKOTKOV

Ime Piškotka Čas poteka piškotka Namen Domena
f786c1b7912c3c557d44d65c02458f86 TRAJANJE SEJE Osnovno delovanje www.forum-lov.org www.forum-lov.org
_ga 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
__utma 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov files.bannersnack.com
__utmb 30 MINUT Statistika obiska in vedenja uporabnikov files.bannersnack.com
__utmc TRAJANJE SEJE Statistika obiska in vedenja uporabnikov files.bannersnack.com
__utmz 6 MESECEV Statistika obiska in vedenja uporabnikov files.bannersnack.com
id 2 LETI Statistika ogledov oglasov doubleclick.net
_drt_ TRAJANJE SEJE Statistika ogledov oglasov doubleclick.net
_utma 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
_utmb 30 MINUT Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
_utmc TRAJANJE SEJE Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
_utmv 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
_utmz 6 MESECEV Statistika obiska in vedenja uporabnikov Google Analytics
PISID 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
BEAT 2 URI Statistika obiska in vedenja uporabnikov apis.google.com
HSID 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
NID 6 MESECEV Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
OTZ 1 MESEC Statistika obiska in vedenja uporabnikov apis.google.com
PREF 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
SAPISID 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
SID 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
SSID 2 LETI Statistika obiska in vedenja uporabnikov .google.com
__jwpusr 1 DAN Osnovno delovanje www.forum-lov.org www.forum-lov.org
PREF 10 LET Uporabniške nastavitve predvajalnika YouTube
reg_ext_ref TRAJANJE SEJE Delovanje Facebook vtičnika Facebook
reg_fb_gate TRAJANJE SEJE Delovanje Facebook vtičnika Facebook
reg_fb_ref TRAJANJE SEJE Delovanje Facebook vtičnika Facebook
use_hitbox TRAJANJE SEJE Statistika obiska in vedenja uporabnikov YouTube
VISITOR_INFO1_LIVE 8 MESECEV Uporabniške nastavitve predvajalnika YouTube
cookieAcceptanceCookie 27 LET Osnovno delovanje www.forum-lov.org www.forum-lov.org
YSC TRAJANJE SEJE Statistika obiska in vedenja uporabnikov YouTube